شرکت دکوراسیون فتودراپه : در این شرکت بخش فروشگاه کالای خواب فتودراپه خرید اینترنتی پتو یا همان روتختی یک نفره و یا روتختی دو نفره راه اندازی شده که شما برای دیدن جزئیات بیشتر و نمونه محصولات می توانید در سایت به منوی محصولات  کالای خواب بروید و جزئیات بیشتری را مشاهده بفرمایید.در این مقاله ای درباره پتو ،جنس پتو و نحوه تولید پتو مطالبی رو خدمت شما عزیزان می رسانیم.

فروشگاه کالای خواب فتودراپه خرید اینترنتی پتو

خرید اینترنتی پتو,فروشگاه کالای خواب,فروشگاه کالای خواب فتودراپه,پتو,خرید اینترنتی

پتوها :

پتو ها رو میتوان جز مهمترین وسایل یک خانه نام برد چراکه با مهمترین بخش زندگی انسان یعنی استراحت و خواب سروکار دارد و گاهی استفاده از پتو های که از نظر کیفیت رده پایین تری دارند میتواند خواب و استراحت انسان را مختل کند و علاوه بر کیفیت پتو معمولا سایز پتو و جنس آن و حتی نقش آن در چگونگی خواب موثر است .

جنس پتو ها:

امروز با پیشرفت صنایع پوشاکی جنس پتو ها بصورت متغیر و بر حسب سلایق افراد می باشد
پتو از پت کلمه لاتین بمعنی مو، نوعی بافته از پشم گوسفندپشمی به شکل زیر انداز نرم می گویند که معمولاً در هنگام استراحت از ان استفاده میکنند پتوها رامی‌توانند از لایه‌هایه مختلف بازار پسندی می دوزندبعضی ازاین لایه پتوها بعضی برایه گرم ساختن بدن و بعضی بایه نماد زیبایی مورد استفاده می باشد پس ما باید در هنگام خرید این خصوصیات مورد توجه باشد.

خرید اینترنتی پتو,فروشگاه کالای خواب,فروشگاه کالای خواب فتودراپه,پتو,خرید اینترنتی

طرقه تولید پتو :

پتو از ورق های تختی که به دلیل قطرشان پتو را ضخیم نموده‌اند تشکیل شده است حتی باریک ترین پتواز ضخیم‌تر از سنگین ترین ورق ساخته شده است. پتو را طور کلی برای گرما و راحتی و زیر انداز مورد استفاده قرار میگیرد.در حالی که ورق برای بهداشت، آسایش و زیبایی و راحتی زندگی است. پتوها در گزشته به طور سنتی از پشم ها گوسفندان به دلیل گرما، تنفس و خواص مقاوم در برابر آتش طبیعی پشم ساخته میشدنند، در حالی که ورق های پنبه یاکتان یا ابریشم، که کمتر تحریک کننده به پوست هستند برایه پوشاندن خود ساخته شدن. امروزه، الیاف مصنوعی در بازاز هر کدام از این محصولات از ان ساخته میشوند

خرید اینترنتی پتو,فروشگاه کالای خواب,فروشگاه کالای خواب فتودراپه,پتو,خرید اینترنتی

انواع پتو :

در پتو ازمحصولی مانند پشم، استفاده می‌شود چرا که طبیعی تر و عاری از هر نوع مواد شیمیایی زیان اور برایه پوست است استفاده میشودوجنس آنها ضخیم‌تر هستند؛ در بعضی کارخانه ها هم از محصول کشاورزی استفاده میشود مانند پنبه از پنبه نیز برای تولید پتوهای سبک و راحت استفاده میشود. پتو پشمی ها گرم تر و همچنین نسبتاً آهسته برای سوزاندن در مقایسه با پنبه. شایع ترین انواع پتو ها بافته شده اکریلیک، پلی استر کشباف، راسو، پنبه، ابر؛ و پشم است. پتو اگر مواد عجیب و غریب مانند بافتنی افغانستان ایران یا پوشش ابریشم آمده است. پتو اغلب با تسلی، لحاف، لحاف و مبادله، به عنوان همه آنها استفاده شود. در کل پتو محصول طبیعی و حاصل دست کشاورز و صنعت دامداری هست زیرا نسبت به محصولات دیگر پرسه کمتری در مواد شیمیایی دارد.

طریق سفارش پتو از اینترنت:

امروز میتوان با مراجعه به سایت های فروش پوشاک به راحتی پتو مورد علاقه خور را انتحاب کرد و سپس پس از برسی کامل آن را سفارش داد.برای دیدن نمونه کار های روتختی در سایت به قسمت نمونه کار ها بروید و در آن جا نمونه کار کالای خواب را می توانید مشاهده کنید.

"این مطلب در تاریخ 1397/12/22 توسط فتودراپه منتشر شد."

خرید اینترنتی پتو,فروشگاه کالای خواب,فروشگاه کالای خواب فتودراپه,پتو,خرید اینترنتی