آسمانی رنگارنگ در اتاق‌خوابتان با اسکای لایف می‌تواند به ارمغان بنشیند. زیبایی چشم‌نواز را با استفاده از آسمان مجازی به منزلتان بیاورید.اسکای لایف, آسمان مجازی, آسمان مجازی چیست, طراحی آسمان مجازی, سقف کاذب, سقف مجازی, سقف کاذب چیست, اسکای لایف و سقف کاذب, آسمان مجازی در سقف کاذب, طرح‌های اسکای لایف, قیمت آسمان مجازی,

اسکای لایف در سقف اتاق شما

اسکای لایف یا آسمان مجازی به معنای سقف خیالی یا سقف مجازی است. در طراحی‌های امروزی که با پیشرفت علم نیز همسو شده است خلاقیت‌های مختلفی در دیزاین منازل و اماکن دیگر صورت می‌گیرد. استفاده از انواع مختلف طراحی در مکان‌های مختلف خانه می‌تواند باعث چشم‌نوازی ان محیط گردد. در بحث امروز می‌خواهیم در رابطه با دیزاین دیواری از منزل بپردازیم که شاید کمتر موردتوجه قرار گیرد. این دیوار سقف خانه است. شما به‌جز رنگ‌آمیزی سقف اتاقتان می‌توانید دست به طراحی‌های جدید با کمک طراحان زبردست بزنید. شاید بپرسید چگونه؟ پس در ادامه با ما باشید تا شمارا با سقف کاذبی به نام اسکای لایف بیشتر آشنا کنیم.

اسکای لایف, آسمان مجازی, آسمان مجازی چیست, طراحی آسمان مجازی, سقف کاذب, سقف مجازی, سقف کاذب چیست, اسکای لایف و سقف کاذب, آسمان مجازی در سقف کاذب, طرح‌های اسکای لایف, قیمت آسمان مجازی,

اسکای لایف یا آسمان مجازی چیست؟

همان‌طور که چشمانمان اسمان آبی و زیبا را به نظاره‌گر می‌نشیند در زمان خیره شدن به آسمان، آن را مانند سقف بی‌انتهایی در بالای سرخود احساس می‌کند. درست است آسمان به‌مانند سقفی سرتاسر دنیا را فراگرفته است. با استفاده از این ایده طراحان دست به طراحی و خلق نوعی سبک به نام اسکای لایف و یا آسمان مجازی زده اند. آن‌ها با کمک طراحی سقف کاذب این ایده خود را اجرایی نموده‌اند. درواقع با استفاده از ساختار سقف کاذب به خلق اسکای لایف پرداخته‌اند. اسکای لایف نوعی سقف کاذب است که با طراحی و نورپردازی‌های خاص یک نمایی از مناظر و صحنه‌های زیبا را در سقف مکان‌های مختلف ایجاد می‌کند. برای بیان واضح‌تر در رابطه با اسکای لایف می‌توان این‌گونه اشاره نمود که آسمان مجازی نوعی سقف کاذب نورپردازی شده با طراحی‌های خاص است. برای خلق اسکای لایف نیازمند موارد مهمی هستیم که در ادامه به بیان آن‌ها خواهیم پرداخت.

اسکای لایف, آسمان مجازی, آسمان مجازی چیست, طراحی آسمان مجازی, سقف کاذب, سقف مجازی, سقف کاذب چیست, اسکای لایف و سقف کاذب, آسمان مجازی در سقف کاذب, طرح‌های اسکای لایف, قیمت آسمان مجازی,

عناصر مهم در تشکیل اسکای لایف

عناصر مهم و تأثیرگذاری در خلق یک آسمان مجازی زیبا و چشم‌نواز وجود دارند که به 4 بخش تقسیم‌بندی می‌گردند. نورپردازی‌های مناسب در آسمان مجازی، انتخاب سازه کاذب و تایل های اسکای لایف که در ادامه به بیان هریک خواهیم پرداخت.

نورپردازی زیبا و جذاب در اسکای لایف

یکی از عناصر مهم برای تشکیل اسکای لایف انجام نورپردازی‌های مناسب از طریق لامپ‌های متعدد است. یکی از اساسی‌ترین مراحل انجام کار همین نورپردازی است که می‌تواند زیبایی آن را دوچندان کند. درواقع همین نور است که باعث می‌شود طرح‌های انجام‌شده بر روی سقف کاذب حالتی زیبا و جلوه‌گر را از خود نشان دهد. البته استفاده از لامپ‌های مختلف بر اساس نیاز و کاربرد آن‌ها می‌تواند این حالت را دل‌نشین‌تر نماید.

اسکای لایف, آسمان مجازی, آسمان مجازی چیست, طراحی آسمان مجازی, سقف کاذب, سقف مجازی, سقف کاذب چیست, اسکای لایف و سقف کاذب, آسمان مجازی در سقف کاذب, طرح‌های اسکای لایف, قیمت آسمان مجازی,

استفاده از سازه مناسب کاذب در اسکای لایف

مهم‌ترین عنصر بعد از حالت نورپردازی در اسکای لایف انتخاب سازه مناسب از نوع سقف کاذب در این فضا است. طبق اصولی که برای انجام این فرآیند باید صورت گیرد این است که تمامی اطراف و سقف اتاق موردنظر از طریق سقف کاذب پوشانده می‌شود؛ و در قسمتی که نیاز است از طرح آسمان مجازی استفاده شود می‌توان از سازه‌ای به نام سپری استفاده کرد که ابعاد آن بر اساس کارشناسان و طراحان انتخاب می‌گردد. البته باید اشاره‌کنیم که در این قسمت هزینه‌بر اساس توان مالی مشتری می‌تواند کم‌وزیاد شود.

انتخاب تایل ها و چیدمانشان در اسکای لایف

مرحله آخر پروژه اسکای لایف، تایل آسمان مجازی یا اسکای لایف است. مرحله آخر که بسیار مهم‌تر از بقیه مراحل است، مرحله‌ای است که با بخشیدن طراحی و مناظر زیبا به سقف کاذب که بر اساس سلیقه و علایق مشتری است. روح تازه‌ای به این سقف کاذب بخشیده می‌شود. درواقع تایل ها همانند تکه‌های از هم جداشده در کنار هم قرار می‌گیرند و حالت نهایی طرح شمارا نشان می‌دهند. زمانی که نورپردازی به این تایل ها منعکس شود تصویری زیبا را در سقف اتاقتان مشاهده خواهید کرد.