لوردراپه تصویری این زیبا ساز پنجره ها

لوردراپه تصویری در زیباسازی منزل دست به کار شده است. تصاویر چاپ شده در تار و پود لوردراپه جای گرفته است و با آن عجین شده است.

لوردراپه چاپی که تصاویری بی نظیری را از طبیعت و یا کارتون های انیمیشنی و یا حتی هنرهای اقلیم ایران زیبا را به نمایش درآورده است، جلوه بصری عمیقی را در فضای منزل خلق می کند. در هیاهوی این تصاویر زیبای نگار شده روی لوردراپه که هر کدام رنگی به زندگی می بخشند می توان زیبایی و صمیمیت خلق شده را در فضا احساس نمود.

 

لوردراپه تصویری این زیبای دوست داشتنی

اگر تصمیم دارید فضا و دکوراسیونی زیبا را از آن خود کنید به گونه ای که از هنر خلق شده خودتان لذت ببرید پس شروع کنید. قدم اول زیبا سازی پنجره ها است چرا که پنجره ها منبع نور و حیات و روشنی به منزل هستند و زیبا سازی آن ها نقش شگرفی در دیگر عناصر دکوراتیو منزل ایفا می کند.

 لوردراپه تصویری 35156165


لوردراپه تصویری و پیوند با آسمان!

لوردراپه تصویری با حالت عمودی که هر لبه در کنار هم قرار گرفته است نقش مهمی را در مرتفع نشان دادن سقف خانه دارند زیرا همانطور که مستحضرید خطوط افقی باعث بلندتر نشان دادن هر جسم و اشیایی می شوند. پس با یک تیر دو نشان بزنید هم خانه را لعبت کنید! هم سقف خانه را به آسمان پیوند بزنید!

 

لوردراپه تصویری و تغییر دکوراسیون با کمک آن

نیاز به تنوع دارید! دکوراسیون شما رنگی تازه را خواهان است؟ اگر چنین است پس چرا دست روی دست گذاشته! کافی است با انتخاب لوردراپه تصویری خواستار دکوراسیون را برآورده کنید. قیمت های گزاف در راستای کار ما نیست ما قیمت ها را بسیار مقرون به صرفه گذاشته ایم تا هر زیبا پسندی بتواند از لوردراپه زیبا بهره مند شود.

 

تبلیغ محصول به شیوه نوین با لوردراپه تصویری

به دنبال تبلیغ برای محصول خود هستید؟ چرا هزینه اضافی؟ با لوردراپه تصویری می توانید هم فضای محیط کار را مزین کنید و تصاویری زیبا از طبیعت بکر گیتی را در فضا خلق کنید و یا با چاپ آرم و محصولات، تبلیغی خلاقانه روی پنجره داشته باشید. پنجره مکانی است که بی شک حداقل یک بار تمام نگاه ها به آن سمت می رود. پس ایده های بکر داشته باشید تا موفق شوید.

 

قیمت مقرون به صرفه لوردراپه تصویری

سود ما از قیمت بالای لوردراپه نیست بلکه سود ما از تعداد مشتریان خوش ذوق و خوش سلیقه است که زیبا سازی منزل و دکوراسیون را یک هنر می دانند. قیمت ارزان و مناسب لوردراپه تصویری نشان از فروتنی این پرده زیبا است.

 لوردراپه تصویری 21365156

صبر کنید لوردراپه تصویری هنوز حرف برای گفتن دارد!!

صبر کنید هنوز تمام نشده است!! ویژگی های دیگری نیز لوردراپه برای شما به ارمغان می آورد، برای نمونه نصب آسانی که دارد و همچنین قابلیت باز و بسته شدن راحت آن از نکات مهمی است که باید در انتخاب یک پرده به آن توجه کرد.

نظافت بسیار آسان آن به دلیل جنس خاص آن از قابلیت های بسیار مهم لوردراپه است که بانوان به آن توجه دارند. پس نگران لکه و کثیفی نباشید لوردراپه دشمن لکه ها است!!